Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мозолюк-Коновалова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Мозолюк-Коновалова О. 
Теоретичні засади формування образотворчої діяльності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Мозолюк-Коновалова // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_32
Розглянуто зміст образотворчої діяльності дітей дошкільного віку. Проаналізовано стадії образотворчої діяльності дітей дошкільного віку; висвітлено роль сприймання як важливого психічного процесу, що забезпечує подальше формування уявлень про предмети та явища навколишнього світу. Акцентовано увагу на важливості формування таких мисленнєвих операцій, як аналіз, синтез, порівняння, узагальнення в процесі образотворчої діяльності; впливі кольору на емоційний стан дітей; на особливостях передачі простору в композиціях; урахуванні в процесі навчання індивідуально-типових особливостей кожної дитини. Рассмотрено содержание изобразительной деятельности детей дошкольного возраста. Проанализированы стадии изобразительной деятельности детей дошкольного возраста; освещена роль восприятия как важного психического процесса, обеспечивающего дальнейшее формирование представлений о предметах и ​​явлениях окружающего мира. Акцентировано внимание на важности формирования таких мыслительных операций, как анализ, синтез, сравнение, обобщение в процессе изобразительной деятельности; воздействии цвета на эмоциональное состояние детей; на особенностях передачи пространства в композициях; учете в процессе обучения индивидуально-типических особенностей каждого ребенка.The nature of preschool children’ depictive activities has been examined in the article. The stages of preschool children’ depictive activities has been analyzed, the role of perception as the important mental process that provides further formation of understanding about the objects and phenomena of the environment has been depictive.
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.106 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Мозолюк-Коновалова О. М. 
Формування просторового орієнтування у дошкільників із синдромом Дауна у процесі образотворчої діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Мозолюк-Коновалова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 244-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2014_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мозолюк-Коновалова О. 
Формування основ образотворчої діяльності дошкільників із синдромом Дауна засобами нетрадиційних технік зображення [Електронний ресурс] / О. Мозолюк-Коновалова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_3_13
Обгрунтовано та експериментально перевірено дієвість педагогічних умов формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна, які репрезентовано у трьох блоках: організаційному, дидактичному, корекційно-розвивальному. З'ясовано ефективність корекційної методики формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із таким синдромом. Розроблено та впроваджено в практику методичні рекомендації щодо формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна у дошкільних закладах освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.288 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мозолюк-Коновалова О. 
Роль кольору в образотворчій діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Мозолюк-Коновалова // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_17
Розглянуто важливу роль кольору, його вплив на емоційний стан дітей дошкільного віку. Розкрито три стадії оволодіння дошкільниками колірними зображеннями: колір в малюнках дітей не відіграє ніякої ролі, нічого не означає; колір в малюнках дітей співвідноситься з кольром зображуваних предметів (діти зображають предмети певного кольору, або накладають окремі мазки); локальним кольором зафарбовують контури зображення предмета. Таким чином, відмінна особливість образотворчих завдань в старшому дошкільному віці полягає в тому, що діти не тільки відтворюють в малюнках ознаки окремо взятих об’єктів (так зване предметне малювання), але і створюють нескладні тематичні композиції.Рассмотрены важная роль цвета, его влияние на эмоциональное состояние детей дошкольного возраста. Раскрыты три стадии овладения дошкольниками цветовыми изображениями: цвет в рисунках детей не играет никакой роли, ничего не значит; цвет в рисунках детей соотносится с цветом изображаемых предметов (дети изображают предметы определенного цвета или накладывают отдельные мазки) локальным цветом закрашивают контуры изображения предмета. Таким образом, отличительная особенность изобразительных задач в старшем дошкольном возрасте заключается в том, что дети не только воспроизводят в рисунках признаки отдельно взятых объектов (так называемое предметное рисование), но и создают несложные тематические композиции.The article has considered the important role of colour, its impact on the emotional state of preschool- age children. Three stages of pre-schooler’s mastering of colour images have been revealed: colour in children’s drawings does not play any role, does not mean anything (a child executes chaotic movements on a sheet of paper with coloured pencils or a brush); the colour in children’s drawings is correlated with the colour of depicted objects (children depict the contours of a certain colour or put broken touches); they paint over the object contour of an image with a local colour.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.857 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Мозолюк-Коновалова О. М. 
Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна [Електронний ресурс] / О. М. Мозолюк-Коновалова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 159-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_48
Обгрунтовано та експериментально перевірено дієвість педагогічних умов формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна, які репрезентовано у трьох блоках: організаційному, дидактичному, корекційно-розвивальному. З'ясовано ефективність корекційної методики формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із таким синдромом. Розроблено та впроваджено в практику методичні рекомендації щодо формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна у дошкільних закладах освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.587 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мозолюк-Коновалова О. 
Місце та роль навчальної дисципліни "Живопис” в процесі підготовки студентів за спеціальністю "Образотворче мистецтво” [Електронний ресурс] / О. Мозолюк-Коновалова // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.565 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мозолюк-Коновалова О. М. 
Вивчення стану сформованості уявлень про форму предмета у розумово відсталих дошкільників у процесі образотворчої діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Мозолюк-Коновалова // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(2). - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 56.544 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мозолюк-Коновалова О. М. 
Педагогічні умови формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна [Електронний ресурс] / О. М. Мозолюк-Коновалова // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 267-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(2)__32
Увагу зосереджено на актуальній проблемі формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна. Визначено показники та критерії оцінювання стану сформованості образотворчої діяльності у розумово відсталих дошкільників і дошкільників з таким Дауна, виявлено особливості їх сформованості у дітей двох категорій. З їх урахуванням розроблено педагогічні умови та методику корекційно-розвивального навчання, спрямовані на успішне формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна через широке застосування різних видів продуктивної діяльності (малювання, ліплення, аплікації), нетрадиційних образотворчих технік у процесі проведення комбінованих занять, предметно-практичної, ігрової діяльності та різноманітних дидактичних вправ. Показано, що формування основ образотворчої діяльності у дошкільників з синдромом Дауна сприяє активізації у них компенсаторних можливостей, знижує негативний вплив вторинних відхилень на їх розвиток та готує до успішного навчання у школі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.037 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Мозолюк-Коновалова О. 
Організація корекційні-виховної роботи з дошкільниками із синдромом Дауна [Електронний ресурс] / О. Мозолюк-Коновалова // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2011. - Вип. 2. - С. 130-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2011_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мозолюк-Коновалова О. 
Вплив творчого середовища на професійне становлення особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / О. Мозолюк-Коновалова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 152. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_152_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 762.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Мозолюк-Коновалова О. М. 
Методика формування основ образотвочої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна [Електронний ресурс] / О. М. Мозолюк-Коновалова // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 6. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_6_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Мозолюк-Коновалова О. М. 
Розвиток художньо-творчих здібностей у майбутніх вчителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / О. М. Мозолюк-Коновалова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 3. - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_3_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського